Monday, March 28, 2022

Skriv min framtid

Skriv min framtid



Att bli en essä min framtid skollärare i engelska, essä min framtid, helst för förstaårsstudenter, är mitt andra karriärval. Skriv ett nytt nyckelord och tryck på Enter för att söka. Jag vill att de ska ha det som behövs. Det här är det första stycket jag någonsin har lagt upp så det betyder mycket att få positiv feedback! Realistiska karriärer: självstyrd studie. e-post: [email protected]. Mina karriärmål Ett av mina mål för framtiden är att vara lycklig oavsett vad jag väljer att göra.





Skriv in ett eller flera nya nyckelord och tryck på Enter för att söka



Stig på essä min framtid e-postadress som du använder för att logga in på TeenInk. com, så skickar vi instruktioner för att återställa ditt lösenord via e-post. Vissa människor i min ålder har ingen aning om var de vill gå från gymnasiet, essä min framtid. Jag å andra sidan har det mesta av min framtid redan planerat baserat på mål, förhoppningar och drömmar. Att veta vad jag vill göra med mitt liv lindrar mycket stress och oro. Jag vet mina collegemål, hur jag vill att min livsstil ska vara och vad jag vill göra med min fritid. Jag vill verkligen gå ut gymnasiet med en 3:a. Jag skulle försöka gå till en teknisk skola eller universitet för att ta en kandidatexamen i datorer eller en kollegor i konst. Tänk på hur ofta alla använder datorer och hur snabbt tekniken förbättras!


När jag slutat skolan här vill jag flytta till Florida för att vara med min familj igen. Jag kanske till och med essä min framtid mitt sinne och gå för en essä min framtid grad. Att skriva är något jag tycker om nu och har gjort i 7 år. Alla dessa kommer att lämna många alternativ för jobb och allt i kategorier jag älskar. Förhoppningsvis kommer jag att få ett framgångsrikt jobb som jag gillar, och jag kan leva ett liv som jag kommer att trivas med. Nu är det dags att prata om min livsstil. Att vara så upptagen med hela den här skolan och försöka betala för det kommer verkligen att påverka mitt liv. Jag kommer inte ha tid för en familj, inte som jag verkligen vill ha en i alla fall. Det skulle bara komma i vägen och göra en stram budget stramare. Även efter att jag är klar med skolan kommer jag att vara för upptagen med jobbet. Ser ut som ett ungkarlsliv för mig! Om ingen rumskamrat kan jag alltid skaffa ett husdjur.


En hobby jag har är att skriva, som jag sa tidigare. Att skriva för mig är som att dokumentera alla viktiga tider i mitt liv som är värda att minnas och hur jag känner för dem. Jag vill verkligen resa mycket när jag blir äldre också. De har också riktigt vackra historiska essä min framtid med intressanta berättelser. Ett spontant men ändå avslappnat liv är perfekt för mig. Vet du vad du vill göra med ditt liv? Eller gjorde du, och blev det som du hade hoppats eller förväntat dig? Tack för att du delar denna sida med a essä min framtid Vilket av dina verk skulle du vilja berätta för dina vänner om? Dessa länkar kommer automatiskt att visas i din e-post. Om du har ett förslag om denna webbplats eller har problem med den, eller om du behöver rapportera missbruk på webbplatsen, vänligen meddela oss, essä min framtid.


Vi försöker göra TeenInk. com den bästa sidan det kan vara, och vi tar din feedback på största allvar. Vänligen notera essä min framtid Även om vi värdesätter din input, kan vi inte svara på alla meddelanden. Om du har en kommentar om ett visst verk på den här webbplatsen, gå till sidan där det verket visas och skriv en kommentar om det. Tack! Har inget konto? Registrera dig gratis. Fel e-postadress eller lösenord! E-postadress. Lösenord Glömt lösenord? Kom ihåg mig. Logga in. Glömt lösenord. Ogiltig e-postadress! Tillbaka till login. Magasin Poesi All Poesi Gratis Vers Song Lyrics Sonnet Haiku Limerick Ballad.


Alla recensioner Heta nya böcker Bokrecensioner Musikrecensioner Filmrecensioner TV-programrecensioner Videospelsrecensioner. Summer Program Recensioner College Recensioner. Programlänkar Programrecensioner. College Links College Recensioner College Essays College Artiklar. All Poesi Gratis Vers Song Lyrics Sonnet Haiku Limerick Ballad Back. Alla recensioner Heta nya böcker Bokrecensioner Musikrecensioner Filmrecensioner TV-programrecensioner Videospelrecensioner Sommarprogramrecensioner Collegerecensioner Tillbaka. Forum Writers Workshop Regelbundna forum Tillbaka. Sommarguide Programlänkar Programrecensioner Tillbaka. College Guide College Länkar College Recensioner College Essays College Artiklar Tillbaka.


Skriv min framtid MauriM BRONZEOshkosh, Wisconsin, essä min framtid. Mer av denna författare. MauriM BRONZEOshkosh, Wisconsin 1 artikel 0 bilder 0 kommentarer. Visa profil. Jag gillar denna 0. Rösta denna 0. Posta en kommentar. Lägg till i favoriter. Skicka in din egen. Liknande artiklar, essä min framtid. Föregående Nästa. Studenter bör sova gott över somrarna. Läxor och det är destruktiva effekter, essä min framtid. Mer att älska med en Ivy League. Av Junia Zhang BRONS San Diego, Kalifornien. Junia Zhang BRONSessä min framtid, San Diego, essä min framtid, Kalifornien 4 artiklar 15 bilder 0 kommentarer. Korrekta svar. Räknat fel. Inga fler läxor, essä min framtid. Den här artikeln har 5 kommentarer. Publicera kommentar. jhky63 sa wow, jag är inte en modersmålstalare men jag tycker att det är en väldigt bra uppsats!


Om det är okej, vill du ge mig ett mail? jhky63 hanmail. Sabrina Heffern BRONZE sa Sabrina Heffern BRONZEWentzville, Missouri 2 artiklar 0 bilder 1 kommentar. Tack så mycket! Det här är det första stycket jag någonsin har lagt upp så det betyder mycket att få positiv feedback! jag är glad att du gillade det! yoogashan02 sa att det här är en bra uppsats Akiho sa att jag gillar den här och du också Hydiea. Hydiea BRONZE sa att det här inte riktigt är en dikt. Det här är mer en uppsats. men det var ändå bra. Prenumerera på tidningen Teen Ink. Skicka in till Teen Ink Hitta ett college Hitta ett sommarprogram. Dela detta vidare. Ditt namn. din e-postadress.





om min mors uppsats



På min fritid skulle jag ta hand om min gamla mormor som uppmuntrade mig att överväga en karriär inom medicin. Från början tänkte jag bli sångare för att jag älskade att sjunga, men jag övervägde aldrig att bli läkare eftersom det krävde mycket engagemang. När jag växte upp och träffade många människor i behov av medicinska tjänster, lärde jag känna mitt verkliga öde. Jag hade visat intresse för att hjälpa människor, men insåg inte att jag hade potentialen förrän jag gick min första utbildning som volontär på ett lokalt sjukhus. Upplevelsen förändrade mitt liv. Efter att ha arbetat som volontär på det lokala sjukhuset fick jag positiv feedback från handledaren som rekommenderade mig för ett utbytesprogram som förändrade min karriärväg.


Programmet gjorde det möjligt för mig att få chansen att studera medicin vid en av de prestigefyllda medicinska skolorna i USA. Sedan dess har jag varit den bästa eleven i min klass. Jag försöker göra mitt bästa för att bli en bra läkare genom att studera hårt. Jag har många planer efter att ha avslutat mina studier och blivit en framgångsrik läkare. Jag lovar att jag skulle vara trogen min plikt och kommer att ge full respekt för mitt jobb. Köp uppsats Betala för uppsats Skriv min uppsats Läxskrivning Hjälp Uppsatsredigeringstjänst Uppsatsskrivande Hjälp Skriv min högskoleuppsats Gör min uppsats Terminuppsats Skrivtjänst Kursskrivtjänst Skriv min forskning Uppsats Skrivhjälp Uppsatsskrivning Hjälp.


Logga in Beställ nu. Ring nu! Beställ nu. Söka efter:. Beställ nu! Få anpassad uppsats från:. Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Fördelar med att studera lokalt". Skrivet av akademiska experter med 10 års erfarenhet. Gratis essäprover om det givna ämnet "Drömfamilj". Du kan också beställa en plagiatfri skräddarsydd uppsats om ämnet från våra professionella uppsatsförfattare. Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Sweet Memories Of My Childhood". Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Effekter av den ryska revolutionen". Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Varför vill du bli apotekare? Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Teknikens roll i ekonomisk utveckling". Till att börja med, mitt långsiktiga mål.


Fortsätter, mitt mål på halvtid. Och precis som att mitt mål på medellång sikt är avgörande för min långa sikt, är min kortsiktiga avgörande för att nå detta mål. Till sist, mitt kortsiktiga mål. Personliga mål Jag tror att det första steget mot att sätta och uppnå personliga mål är att du måste inse att du måste förbereda dig för framtiden och inte vänta på att det ska hända. Att sätta upp mål har tvingat mig att ta en titt på mina värderingar. Sedan började jag fundera på min omedelbara och långsiktiga framtid och började sätta upp några personliga mål. Jag insåg att jag väntade på att min framtid bara skulle hända. Mitt första kortsiktiga mål för framtiden är att bli nöjd med mig själv.


Jag har alltid fått höra att de val jag gör nu kommer att avgöra min framtid. Vilka är mina mål? Jag har tänkt på detta gång på gång och den här senaste uppgiften har hjälpt mig mycket att skriva och hjälpa mig att förstå mina mål. Mina mål för framtiden är att ta examen från gymnasiet, bli antagen till University of Central Florida, ta examen från University of Florida och ha ett karriärjobb som går ihop med mitt huvudämne. Den hade en mängd olika uppdrag som hjälpte till att skildra vad jag ville ha i framtiden och verktyg som hjälper mig att komma dit. Mina karriärmål Ett av mina mål för framtiden är att vara lycklig oavsett vad jag väljer att göra. Jag inser att jag inte kan sätta mina mål och drömmar utifrån andra och att jag måste uppnå saker för mig själv.


Mitt andra mål är att ge min mamma ett bättre liv än vad vi har nu. Jag vill göra mitt liv bättre och jag vill leva med ett liv av god kvalitet i framtiden. Jag skulle vara den första i min familj att slutföra college och det är mitt ultimata mål. På grund av deras deadlines, men många gånger prioriterar jag de kortsiktiga målen högre medan de fortfarande är mindre viktiga än mina långsiktiga mål. Mina långsiktiga mål är mina ultimata ambitioner, skolan jag vill gå på, mitt önskade yrke, etc.. Jag prioriterar dessa mål mycket högt, eftersom min framgång med att uppnå dessa mål kommer att avgöra min lycka i framtiden.


Kanske är mitt yttersta mål, liksom många andras, en långsiktig strävan efter lycka. För jag vet att en liten smak av lycka nu kommer att få mig att arbeta mot lycka. Alla har drömmar, önskningar och mål och förr eller senare kommer de närmare och närmare dem. Jag tror i de flesta fall att nå ett mål innebär att acceptera utmaningar för att följa dina drömmar. På det sättet är det engelska språket och Lake Michigan College grunden för mina framtida planer för liv och utbildning, som jag alltid har drömt om att genomföra i ett främmande land. Enligt min åsikt måste vi arbeta hårt, följa våra personliga, akademiska och karriärmål, även de minsta, och att tro att allt är möjligt. Om vi ​​smart gör planer för vår framtid, Mina affärskarriärmål Det finns många steg som jag måste ta för att uppnå mina karriärmål inom näringslivet.


Mitt mål är att göra en karriär inom Business Management. Jag inser att med bara en ettårig kurs i Business Applications kommer jag på gymnasiet inte att förbereda mig tillräckligt för att nå mitt mål. Här på Jackson State planerar jag att vidareutbilda mig och nå mina karriärmål inte bara inom managementområdet utan också inom alla aspekter av affärsområdet som helhet. Med styrka, beslutsamhet och högskoleutbildning från Jackson State kommer jag att bredda min kunskap om framtida ambitioner Skriv ett nytt nyckelord och tryck på Enter för att söka. Mina framtida mål Antal ord: Cirka sidor: 16 Spara uppsats Visa mina sparade uppsatser Nedladdningar: Betygsnivå: Gymnasie Logga in eller gå med nu för att betygsätta uppsatsen. Uppsatser relaterade till mina framtida mål 1. Personliga mål.


Antal ord: Ungefär Sidor: 4 Betygsnivå: Gymnasie. Antal ord: Cirka Sidor: 3 Betygsnivå: Gymnasie. Att bestämma mina livsmål.

No comments:

Post a Comment